Zavod za razvoj zdravstvenega managementa (ZRZM)

v sodelovanju s predavatelji Fakultete za management Univerze na Primorskem in Urednica d.o.o. organizira

MODUL

Usposabljanja iz vodstvenih kompetenc za zdravnike in zobozdravnike

KOMUNICIRANJE in POGAJANJA 

Strukturne spremembe medicine se odražajo na spremembi podobe zdravnika tudi v očeh bolnika, v ospredju se pojavlja potreba primernega sporazumevanja. Pojavlja se izrazita potreba po krepitvi partnerskega odnosa.

Slušatelji osvežijo znanje s področja etične teorije, modrosti, moralnih dilem, vrednot in vrlin.

  • Pridobijo znanja za razumevanje in upravljanje pričakovanj in potreb družbe ter odziv zdravstvene organizacije nanje: upravljanje ugleda, krepitev zaupanja, humanizacija v zdravstvu.
  • Pridobijo znanja za razumevanje in upravljanje odnosov v zdravstvenih timih: spodbujanje in krepitev zaupanja, varnosti in spoštovanja, spodbujanje in krepitev zdravih odnosov v timu, upravljanje ranjenih odnosov, upravljanje konfliktov in sporov.
  • Pridobijo znanja za upravljanje odnosov z javnostmi in komuniciranje s ključnimi javnostmi, komuniciranje z mediji in javni nastop, preprečevanje in upravljanje izrednih dogodkov in kriznih situacij.

Seznanitev s teorijo pogajanj. Slušatelji osvojijo znanja in tehnike, s katerimi bodo sposobni oceniti pogajalsko izhodišče in s tem izbiro ustreznega sloga pogajanj. Spoznajo in razumejo psihološke dejavnike pogajanj in učinkovite pogajalske taktike. Na praktičnih primerih izurijo pridobljeno teoretično znanje.

Dolžina: 16 ur