Zavod za razvoj zdravstvenega managementa (ZRZM)
v sodelovanju s predavatelji Fakultete za management Univerze na Primorskem in Urednica d.o.o. organizira
—
MODUL
Usposabljanja iz vodstvenih kompetenc za zdravnike in zobozdravnike
KOMUNICIRANJE in POGAJANJA
Strukturne spremembe medicine se odražajo na spremembi podobe zdravnika tudi v očeh bolnika, v ospredju se pojavlja potreba primernega sporazumevanja. Pojavlja se izrazita potreba po krepitvi partnerskega odnosa.
Slušatelji osvežijo znanje s področja etične teorije, modrosti, moralnih dilem, vrednot in vrlin.
- Pridobijo znanja za razumevanje in upravljanje pričakovanj in potreb družbe ter odziv zdravstvene organizacije nanje: upravljanje ugleda, krepitev zaupanja, humanizacija v zdravstvu.
- Pridobijo znanja za razumevanje in upravljanje odnosov v zdravstvenih timih: spodbujanje in krepitev zaupanja, varnosti in spoštovanja, spodbujanje in krepitev zdravih odnosov v timu, upravljanje ranjenih odnosov, upravljanje konfliktov in sporov.
- Pridobijo znanja za upravljanje odnosov z javnostmi in komuniciranje s ključnimi javnostmi, komuniciranje z mediji in javni nastop, preprečevanje in upravljanje izrednih dogodkov in kriznih situacij.
Seznanitev s teorijo pogajanj. Slušatelji osvojijo znanja in tehnike, s katerimi bodo sposobni oceniti pogajalsko izhodišče in s tem izbiro ustreznega sloga pogajanj. Spoznajo in razumejo psihološke dejavnike pogajanj in učinkovite pogajalske taktike. Na praktičnih primerih izurijo pridobljeno teoretično znanje.
Dolžina: 16 ur